Federal TV channels never mentioned the protest action of supporters of Navalny

3

Федеральные телеканалы ни разу не упомянули акции протеста сторонников Навального

Federal TV channels never mentioned the protest actions of supporters of opposition politician Alexei Navalny, which took place on Saturday and Sunday in many cities of Russia. This drew the attention of the TV channel “Rain”.

According to the “Medialogia”, the First channel, “Russia 1” “Russia 24”, NTV and “TV Center” for 7 and 8 October never mentioned past meetings. Radio station “Vesti FM” also never mentioned the stock.

See also:  20 students in a city Park. The rally "Against extortion in school"

From the study the national Newspapers about the campaign wrote Vedomosti, Kommersant and RBC. “Rossiyskaya Gazeta” in its issue of 9 October about the shares is not reported.

Protest action of supporters of Navalny were held across Russia on 7 October. The most widespread was the campaign in Moscow and St. Petersburg — the city authorities have not agreed on them.

See also:  I'm cold and ugly soul.

© 2017, micetimes.asia. All rights reserved

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here